sjuk get eller något

Godmorgon, här sitter jag på patricias golv och hostar som en sjuk get eller något, har så frukansvärt ont i halsen så jag har nästan ingen lust att prata ngt idag.. typiskt att jag ska bli sjuk på en fredag...

Igår åkte vi till min pappii, va där en stund och sen åkte vi till P, va där. de va mys som fan, patricia va galen som ett as. haha ja det va bäst iallafall.. gud nu skriker en cola efter mig, får vänta tills jag kommer till skolan.. bussen går om 20 min.. kommer försent idag igen, dumma stine, men huvudsaken är väl att jag drar dit överhuvudtaget ? :p

Puss på er

Kommentarer
Postat av: ccc

haha du gillar cola va ;)

2009-05-29 @ 10:35:06
URL: http://whocrown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0