sötnosen

godmorgon. sitter i skolan kom äntligen upp idag, sov hos sötnosen inatt, det va inte meningen men vi kollade på film och så gick tiden lite för fort och tillslut gick det inga bussar hem, så det blev att jag sov kvar.

ja vad händer idag?, jag har inte en aning asså, är nästan för trött för att göra någonting överhuvudtaget, men vi får se vad som händer, kanske myskväll hemma med familjen?, blir nog det om min nya rosa dator har kommit som jag hoppas på. har väntat i över en vecka nuu.. blir galen. ska nog försöka fixa mobiltbredband till den också.

imorgon lördag, blire mys hemma hos anna, med mat och så, lilla anna blir 18 år, så det blir en stor anna. haha. efter vi ätit och så där har jag ingen aning om vart det blir faktiskt. det märks..

nu ska jag göra lite skolarbete, slutar kl 11 det är skönt då blire hem, duscha, städa, ta en cigg först och främst. och ja vila såklart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0