älskar mig själv

gud jag är så himla trött, huvudvärk och varm.. är det min tur att bli sjuk? jag ska ju ta sprutan imorgon och kommer garanterat bli jätte sjuk! skulle inte förvåna mig det minsta faktiskt.. jag hade ju planerat att träna. får se hur det blir med det :(

Jaja måste sluta gnälla så mycket. Har precis möblerat om lite i lägenheten, blev inte så nöjd men.. får bli såhär. vill verkligen få hyllor och få upp mina gardiner och mer tavlor.. men mamma är lite dryg med att hjälpa till ibland. ska försöka tvinga dom så det händer i helgen, börjar tröttna på att det ser så tomt ut... måste ha en stor spegel också.... jag älskar speglar så äckligt mycket.. men det är väl för jag älskar mig själv ;) haha






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0