förstora mina läppar

vilken slapp dag det har varit! Va i skolan till ca kvart i 2, sen åkte jag hem till mamma och somnade på soffan som vanligt.. När jag vaknade till liv hade jag så sjukt tråkigt så jag bestämde mig för att baka, och gud va gott det blev. Kärleksmums.. mums mums haha!

Nu ligger jag i sängen och har precis kollat på dagens avsnitt av PH, Jackie är fortfarande min största favorit, och jag hoppas att hon blir kvar länge. men har även börjat gilla Cimon väldigt mycket, han är så charmig på ngt sätt!
Jo tänkte även berätta att efter jul någon gång så har jag planer på att förstora mina läppar, dock inte med restylan som alla gör.. utan ngt som heter Juvéderm och ska hålla i ca 6-15 månader (står olika överallt) .. Men det är inte bestämt än, men jag är ju hur sugen som helst! Och nej till er som kommer tänka "Kissie Wannabe" , det här är någonting jag har velat ganska länge, ungefär vid 12års åldern började jag tänka på det, men dock för ung!

Nu blir det nog ett bad, har världens huvudvärk & ett varmt bad brukar bota det..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0