Jackie & Stefan är mina favoriter

shit, är så jävla slut.. sitter nu i min lilla soffa och har precis kollat på paradise hotel, trodde det va ngt jag aldrig skulle börja kolla på men det är ju skit bra! Jackie & Stefan är mina favoriter, `vem/vilka är eras?

Träningen tog verkligen död på mig, känner det nu, träningsvärken börjar smyga sig på.. Ska nog ställa mig och diska nu, sen ska jag nog sova faktiskt! Blev klar med halva min novell förut, med lite hjälp av Jenny. tack <3 Ska fortsätta med den imorgon så den är klar när jag kommer till skolan på onsdag!

just de, skorna jag beställde häromdagen kom idag, men dom va ju självklart för SMÅ! så ska skicka tillbaka dom i veckan, sånt är inte kul...

Men nu ska jag stänga ner datorn så inge mer bloggande idag. godnatt <3


så jävla sliten! och äcklig utväxt ...
syns dock inte så mycket på bilden som tur är


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0