Novell

Måndag och början på en ny vecka, Dagen har börjat skit bra, vaknade i tid, åt frukost som jag aldrig annars gör och kom i tid till skolan! bättre kan det inte bli, får bara hoppas att dagen fortsätter såhär!

Nu sitter jag och ska skriva en novell, min lärare bestämde ungefär vad den ska handla om eftersom jag har så dålig fantasi. men blir iaf om en kille som blir mobbad i skolan men har en hemlighet som ingen på skolan vet om. har väl små ideer om hur den ska vara, tror inte jag har skrivit någon novell förut, inge på många år iaf så får se hur detta går. Men nu får jag väl börja med den så jag kommer igång, pusspåer!


gammal bild på mig och linn


Kommentarer
Postat av: Emmelist

oj jag minns inte riktigt hur man gjorde. men numret du ska skicka till finns om du googlar på det. "mobilblogga på blogg.se" sen måste du ju aktivera det på ngt vänster :P

2009-11-11 @ 13:47:54
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0