nyfiken

Hallå där mitt i natten, jag kan inte sova för att jag har ont i hela kroppen och för att jag kollar på OC favorit, dock tror jag att det här är sista avsnittet på 4 säsongen, och det finns inge mer.. så jag är lite ledsen för det.

Kanske är någon som är nyfiken på vad som hände igår.. Vi drack och gjorde oss iordning hos moa det va jätte mysigt. jag va dock missnöjd i början med hur jag såg ut.. men jag vänjde mig. vid halv 12 tiden åkte vi upp till krp och drog på "fest" de va bara 4 killar där.. men trevliga iaf. Vi va där en stund sen åkte vi ner till stan och där blev det kallabalik, mer behöver jag inte säga..

Så ni får lite mer bilder från lördagen istället :)


Jag och Robert :)


Sandra & Jag :)


Full & Linn :)

Aj aj aj aj, jag minns inte vad jag har gjort.. men ont gör det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0