ganska full

Jag har haft en helt underbar helg!

Fredagen började jag jenny och moa dricka lite hos mig, sen drog vi vidare till emelie, träffade mycket trevligt folk där.. efter ett tag drog vi vidare på fest på norrstrand, det va jätte kul men slutade inte så bra.. stackars tjejen som hade festen.. När jag kom hem så va jag ganska full och ramlade och slog huvudet i väggen, och vaknade upp med ett står på sidan av magen haha! har bilder, men det knasar med att lägga upp dom :/

Igår så drog jag på barnkalas och hjälpte till lite där, när det slutade drog jag hem till jenny och sen hem till mammi och sminkade henne. sen drog vi vidare till mig och så kom linn och moa. och vi började dricka och letade fest, hittade en fest på rud men den va inte någon höjdare..jag ramlade precis innan vi skulle gå in på festen och skrapade upp mitt knä och strumpbyxorna gick sönder! pinsamt, men när vi kom in till stan träffade vi masssa trevligt folk :) och vid halv 3 tiden drog jag hem och somnade på bussen! åkte för långt och fick gå tillbaka en bit..
Nästa helg är det ju halloween och jag ska vara pirat! blir också favoriten tequila!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0