stora töntar

som ni märker har jag blivit sämst på att uppdatera, men det känns ganska meningslöst just nu. Kan ju berätta lite om helgen iaf..

Fredagen drog jag, moa & terror till Birra och drack, det va jätte kul, tyvärr blev jag lite för full.. 
men det va kul ändå..

Lördagen sov jag typ hela dagen, men vid 9 tiden kom moa hit med ett flak öl som hon fixat helt gratis, skit bra liksom, blev att vi drack här och gjorde oss iordning, sen rörde vi oss mot stan och hittade jenny och lovisa i en busskur haha. vi gick och åt och sen åkte vi till emly.och där slutade kvällen.. eller jag tog mig hem. Den kvällen var inte speciellt lyckad.

idag har jag också sovit typ hela dagen, åkte till mammi en sväng och hämtade lite saker.  När jag kom hem så la jag mig lite framför datorn sen såg jag på nyaste bring it on filmen "Bring It On Fight To The Finish" sjukt bra va den! Rekomenderar den verkligen.. Nu ska jag lägga mig i soffan igen och kolla på reprisen av inåst, stora töntar är dom enligt mig..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0