5 år sen du försvann

sitter nere i källaren nu, här jag kommer att bo framöver. ganska mysigt faktiskt, men kommer nog bli mysigare imorgon när vi gjort iordning lite mer :9 Sitter och kollar på en film med hundar, självklart grinar jag som en idiot, jag vet inte vad det är för fel på mig men när det är djur med i filmer gråter jag konstant.. Gråter mer om ett djur dör i en film än om en människa dör.. haha!

iaf, Grattis till min Pappa som fyller 44 idag, hoppas du får en bra dag. saknar dig mycket!

Idag är det även 5 år sen du försvann från mig, kan inte ens förstå det. känns som igår. jag saknar dig mer och mer för varje dag som går.. Jag skulle kunna göra allt för att få dig tillbaka. Jag älskar dig något så otroligt och jag saknar dig lika mycket.. Du blev inte ens gammal, varför just du? varför lämnade du oss.. snälla bara kom tillbaka jag behöver dig. Vila i frid Morbror, du är saknad av oss alla! JAG ÄLSKAR DIG

Kommentarer
Postat av: anni

vila i frid. jag finns här det vet du.

2009-09-07 @ 10:18:18
URL: http://annispaak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0