åker jag hem

förlåt förlåt förlåt, jag har varit så himla dålig på att blogga. men har varit helt upptagen med att träffa vänner, varit i skolan, shoppat och mycket annat! imorgon åker jag hem vid 8 på morgonen.. ska bli skönt men kommer sakna alla mer nu.. men tack iaf alla för 2 super mysiga dagar.. kommer nog snart tillbaka :)

idag har jag iaf köpt, gelekit igen (lösnaglar), halsduk från gina, matchande bh och trosor från hm jätte sött. och ett diadem från hm, och även ett jätte rosa läppstift från makeupstore!

nu ska jag packa mina väskor, mitt ps2 får åka med, kan vara kul dagar när det regnar och man inte jobbar! och mycket mer kläder blir det med också, kom hem med en väska, åker väl med 3 haha!!
ska även bada nu, i badkar såklart, det har jag inte gjort på 2 månader!!! och det är det bästa jag vet!

skriver nog mer imorgon, love ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0