Bingo

Idag har jag faktiskt inte haft tid till att blogga, allt har varit så himla stressigt.. Men nu sitter vi på bussen påväg till karlstad så kan berätta lite om vad vi har gjort idag..

Vaknade väl vid 12 tiden, alltså bara 1 timme och 45 minuter innan bussen skulle gå, Jag drömde att jag blev kidnappad av bingo rimer!? knäpp dröm..  jaja över till verkligheten, Jag var jätte nervös för att ta bussen eftersom jag har 3 jätte stora väskor fyllda med saker, men det gick jätte bra.. Att säga hejdå till folket var otroligt jobbigt, hade tårar i ögonen men lyckades dölja det, men jag vet ju att jag får komma tilbaka.. det är skönt..

Bussen in till oslo tog ca 2 timmar, ganska drygt. men när vi kom fram så låste vi in våra väsor i ett skåp. som tur va så var skåpet skit stort så alla väskor gick in där + jennys väska.. Sen gick vi till ett ställe som heter Grönland eller liknande, Det enda som fanns där var typ Textil affärer och resturager.. sämst.. Men 1 timme innan bussen skulle gå så hittade vi ett jätte jätte stort köpcenter, men där kunde vi bara vara i 30 minuter, ännu sämre.. men vi köpte ingenting, sparar pengarna till annat..

Nu blev det lite mycket att läsa märkte jag.. Men nu ska jag vila lite, är super trött..
Vi är väl framme i karlstad vid ca 21:30..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0