killar?

jag tänkte ta en ganska seriös sak, killar.. dom kallar tjej hora för minsta lilla sak, det vi gör, pratar vi med en kille är vi hora, tittar vi på en, är vi en hora..

jag träffade en kill KOMPIS idag, vi är endast vänner, vi skojade först, han slog mig på skoj, dock gjorde det ont.. men det va skit samma, sen ringde jag han, för att vi skulle snacka, han frågar mig jätte otrevliggt om vad jag vill, då drev jag men och sa jag vill ha din vän, han flippade och kallade mig hora. vi är vänner, jag förstår inte, haan borde egentligen ha ffattttat att ingenting va seroöst..men men, skit samma.. killar och ordet HORA,.. dom  vet inte vsad det betyder,


om dom felsta fattar nu så är jag inte så nykter, ingenting jag har skrivet har egentligen någon mening... skit sammaaaaaaaaaaaaa. hahahah
nu ska vii sova liteeeeee..



FRÄÄÄÄÄÄÄMLING, vad döljer du för mig ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0