www.clipson.se köp aldrig ngt därifrån

Ja hemligheten var ju att jag var påväg till karlstad!
Idag har jag varit och fikat med Linn, moa och jenny :)
Ganska många som blev glada över att se mig :D

Har även hämtat ut löshåret.. är så jävla arg och besviken,
När jag öppnade paketet så var håret VITT! de va inte håret som jag beställde, och det skulle vara äkta och det var det verkligen INTE!!!!! så nu har dom fått ett mejl och jag ska ha tillbaka absolut alla pengar!
Sidan är www.clipson.se , köp aldrig ngt därifrån! dom lurar en bara!
( jag beställde även 1 paket, men fick 2 som jag skulle betala för alltså dubbelt så mycket! hämtade dock aldrig ut det andra) värdelöst företag


Kommentarer
Postat av: Anonym

äru i kaarlstad :O är du kvar imorgon?? skulle jättejättegärna vilja ha mina skor om du kunde ringa mig? skriver nmr som email

2009-09-02 @ 23:40:42
URL: http://bikisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0