dricka lite typ

Kom precis hem från sötnosen, vi har varit iväg till stan, ikea, och vart inne på bergvik lite mysigt.. Nu har han lämnat mig hemma och åkte ner till stan för att träffa nån, så jag glider bort till mormor och är där lite. Ikväll blir det sitta hemma hos mig och dricka lite typ, vet inte vad som händer sen.. men de löser sig, så länge jag får va med han är jag nöjd <3


Igår så va jag mest hemma, och väntade. blev rätt drygt efter en stund så gick över till sanna och umgicks en liten stund, sen kom R och hämtade mig så åkte vi och hyrde the ugly truth (stavning?) den va kass, riktigt långtråkig. de enda som va kul va när hon hade vibrerande trosor?! sen blev det att vi kollade på nån norsk komedi serie typ. och efter det sov vi, myspys!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0