shoppat

sitter här med jenny och moa, dom sover hos mig idag. Förut så shoppade jag lite, blev en jacka, skjorta och lösögonfransar.. satte på fransarna förut och fick för mig att dom skulle va kvar om jag tog bort sminket, men nej då som ramlade av och rätt ner i avloppet.. kul! man kan inte alltid va smart..

Imorgon ska jag stanna hemma från skolan igen, mår inte så jätte bra kanske. men måste ner till stan för att köpa skorna som jag beställde igår, såg att dom fanns inne i stan så avbeställde mina.. ska även köpa en likadan jacka till mamma om den finns kvar :) Snäll jag är :)

Nu ska vi väl dra på nån film och jag ska smörja in mig med bus för andra gången idag, känner mig äckligt blek..


En dag utan dig känns som en evighet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0