snodde min dator

ingen skola idag, mår verkligen inte bra. kanske blir sjuk snart igen, är ju inte speciellt kul. Till helgen måste jag vara frisk iaf, på lördag blir det disney on ice med familj 1&2, Mycket mysigt! det är någonting jag har velat gå på en jag var liten faktiskt. hoppas man får ta kort där inne..

nu ligger jag i sängen brevid en snarkande jenny som inte heller mår så bra.. vi har väl smittat varandra antar jag, vi har ju varit med varandra nästan varje dag i snart 2 veckor haha! Vi håller faktiskt på att leta efter en lägenhet tillsammans, en 3 ska vi ha såklart, så man kan få sin egna tid ibland ockå haha! vi har hittat 2 jätte fina lägenheter, dock är den ena på våxnäs, ett område jag ogillar starkt! Andra ligger på Kvarnberget ett lite mysigare område som inte ligger allt för långt från stan! men man får ju iallafall hålla tummarna för att vi får någon av dom! 

nu ska jag hoppa in i duschen tänkte jag.. får se vad som händer senare, tror pappa kommer hit med en dator som jag ska låna. eftersom någon vid namn ... (nej jag tänker inte skriva ut hans namn på min blogg, jag sjuker inte så lågt som han, även om han förtjänar det) snodde min dator


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0