Favorit i repris

det blir bara sämre och sämre uppdatering, men ingen som har klagat än sålänge iaf.. men jag har iaf något att skylla på, jag har inte fått min dator än.. men får förhoppningsvis den snart..

nu sitter jag i skolan och ska börja med min religion, jätte kul eller inte.. men man måste väl antar jag.. efter skolan funderar jag på att ta en tur upp till parken och hälsa på min pappa & syskon och även fixa lite ny musik och filmer kanske..  efter det ska jag gå hem till mormor och gå på hennes nya gåmaskin i någon timme..har ju kommit igång med träningen nu..så otroligt skönt!

dagarna går så fruktansvärt segt nu tycker jag, det är bara tisdag idag men det känns som torsdag iallafall.. tycker dagarna ska börja gå lite fortare. på fredag blir det tequila med jenny. en favorit i repris eller vad säger du? ;)



bild från i sommras när vi drack tequila, som man ser blev det nog lite för mycket!!
MEN DET GILLAR VI!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0