fick mitt G

haha onsdag idag va? jag glömmer bort dagarna.. men det spelar väl egentligen inte så stor roll egentligen.

Igår gjorde jag klart all min svenska och skickade in det, direkt när jag vaknade så gick jag in på min mejl för att se om jag fått något svar och de hade jag. betyget var redan satt, pga att alla saker skulle varit inne förra veckan. men så snäll som han var fixade han så att jag fick mitt G.. så nu är jag äntligen klar med ALLT i skolan, denna termin! Bara sommarskolan kvar nu... så frågan är ju, vad ska jag göra med skolan nu, de är ju ändå en vecka kvar..


Nu är min favorit alex påväg hit, vi ska ut och sola, dricka cola och bara snacka massa skit! men först ska jag iväg till ica och lämna ett paket och köpa lite fika!

hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0