U and I

hallå där, svenska nu igen.. har blivit lite ändringar och det är riktigt skönt tycker jag, känner inte samma stress och press nu.. kan göra allt i min egen takt!!

Igår efter skolan så drog jag och alex hem och lagade hemmagjorda köttbullar som vi hade till lunch idag, när vi va klara med dom så åkte vi ner till stan och kollade på dans i ca 4 timmar, gissa om jag hade ont i rumpan efter att ha suttit ner så länge. kom väl hem runt 12 tiden, då blev det en film sen somnade vi.

Imorse hade jag verkligen ingen lust att gå till skolan, men som tur är så har man pengarna i tankarna.. de är ju bara därför jag går hit såklart!? Men nu ska jag jobba vidare här, ska skriva om skillnaden på tjejer och killars beteende??

U and I should be together , Goodtimes all the time!
So where should i find you and tell you That your fine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0