kommer från denna håla

Måndag och ny månad, har en känsla av att denna månad inte kommer bli så bra.. Dock åker jag till sthlm i slutet av den, och det kommer väl bli kul och skönt att komma från denna håla..

I Lördags blev det att jag drack, jag drog hem till sanna och va med henne, Erika, Josefin & massa killar som jag typ aldrig sett förut.. haha. efter en stund drog vissa till Nöjes, men jag och erika drog till coffehouse! De började helt okej, De slutade med att jag blev utslängd.. haha, första gången! Sen När jag kom hem låg jag och pratade i telefon i några timmar med några från sthlm, dom fick mig iaf på bra humör igen :)

nu har jag ganska brottom, ska ner till stan & möta Patricia. så pusssssss

Kommentarer
Postat av: Emelie <3

Åh vilken mysig blogg du har !

Kram <3

2010-03-01 @ 22:45:57
URL: http://hahaha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0