med dig är jag lycklig

dålig dålig och dålig uppdatering, men dom senaste dagarna har jag varit hos bby, och där finns de inge internet. men fan jag är hellre där än attt sitta hemma och ruttna vid datorn. Nu är jag hemma för att jag är sjuk och ska till läkaren imorgon, ville inte ligga hemma hos T med sånna smärtor jag hade, jag blir så otrevlig..

Nu ligger jag i min egen säng för första gången på en vecka, är ju ganska skönt men hade som sagt hellre vilja sova med bby. Sen knakar de även i min vägg??? skit skumt faktiskt...

Nej nu ska jag faktiskt försöka sova, har rätt ont.. och min iphone har inte kommit än, har jag tur kommer den i veckan!


Du är den jag drömt om hela tiden, du kom in i mitt liv och förändrade allt. med dig är jag lycklig. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0