om ca en månad

shit söndag igen, dagarna går så fruktansvärt fort.. om ca en månad fyller jag 19 liksom, ganska ovärd ålder, hade varit bättre att bli 20 tycker jag.

Igår lördag tänkte jag ju stanna hemma och vara nykter, men nej tack.. Drog med emelie på fest, hade rätt kul faktiskt. förutom att tillslut började jag bli rätt dålig och fick lägga mig på en bänk ute. snyggt! När vi kom ner till stan blev det katastrof enligt mig, såg bråk ÖVERALLT! så blev att jag tog bussen hem och satte mig här och drygade till jag däcka typ. så de ska va!

idag har jag bara legat i sängen och varit dryg. kommer nog göra de resten av dagen också. finns inget att göra på söndagar, elr ja inga andra dagar heller. hörs!


Jag hatar att jag saknar dig, och jag hatar de som tog oss ifrån varandra..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0