riktigt hård!

uuuffff, denna helg har varit riktigt hård!! Fredagen blev det utgång med sötnosen Erika, hade fruktansvärt kul. vi förkrökade hemma hos mig och drog till stan vid 11 tiden och drog in på coffeehouse, träffade en barndomskompis där och snackade massa minnen. Sen såg jag en kille jag verkligen kände igen från någonstans men kom inte på vart ifrån, erika kastar ngt papper på dom och säger att jag vill fråga ngt, vi pratade en stund och jag kom på vart ifrån, sen när jag ska gå spiller han Halva sin öl över mig, tack (Y) :) haha!! men de va ju rätt kul ändå.. Blev att jag tog bussen hem vid halv 3 och satt uppe hela natten vid datorn.

Lödagen va jag skit taggad på utgång igen, och kom på att jag skulle ut! Började dricka lite smått så ringer daniel och tölar lite, sen drar ut mig för att han ville ha sällskap. Sen följde han med hem till mig, jag började sminka mig och vi drack lite mer, och mer och mer.. en liter jäger försvann rätt fort. jag blev självklart rätt dålig och däcka innan jag hann dra ner till stan, lyckat? :D

Idag har jag legat död i sängen hela dagen, sen ringde linn och ville att jag skulle komma till henne, och nu sitter jag här mår lite halv illa och funderar på att kanske sova snart?!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0