testa på partylivet

dagen har varit lång, känns som 2 dagar i en typ om ni förstår vad jag menar.. efter jag varit på uno så drog jag hem till mormor och satt där en liten stund, senare kom moa och ville ha med mig ner till stan, vi stressade runt där och drog hem till moa när hon inte hittade ngt.. nu är jag äntligen hemma och försöker tagga ner, lyckas jag? nej..


Imorgon blir älskade moa 18 år, ÄNTLIGEN. men tyvärr blir jag inte med ut och firar henne på tempel imorgon som dom flesta ska, ruttet jag vet, men så är det när man inte har pengar..


Ja och om ca en månad fyller jag 19 år, värdelös ålder. men det blir nog att fira mig i storstaden sthlm, förhoppningsvis iallafall. Elr jag SKA dit hah! är ju några år sen sist, jag kan inte säga att jag gillar sthlm för det är för stort för mig, men kan alltid va kul att testa på partylivet där, sägs ju att det är kul! men men nu ska jag fixa ngt att äta och lägga mig framför en film.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0