tror hon går med på det

Herregud va trött jag är, har varit på stan med mormor HELA dagen, och haft så ont i ryggen så det har varit ganska jobbigt men kul ändå! gick och pratade lite med telefonförsäljare om att jag ville ha en iphone och kom överens med dom om ett bra pris, så nu ska jag bara övertala mamma till att låta mig köpa de! tror hon går med på det :)

Nu ska jag städa mitt rum lite eftersom min efterlängtade mammi kommer hem från egypten imorgon, sen ska jag nog skriva lite på min uppsats om jesus? tråkigt JA! haha

Såg även att trailern på Eclipse kom ut idag, elr ja det visste jag redan att en skulle men, Jag blev rätt missnöjd.. skulle nog inte tittat på smygtitten igår tror jag, då hade det nog blivit bättre! och tycker det är otroligt synd att dom bytt ut victoria :/ ! men men hoppas på att filmen blir lika bra som dom andra 2!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0