A nightmare on Elm street

Helg igen då, tiden går så fort!

Igår va jag, Alex & Älskling på bio och såg A nightmare on Elm street, Jag blev faktiskt lite halv besviken, hade väldigt höga förväntingar om filmen, eftersom dom gamla är några av mina favorit skräckfilmer.. Freddy va sig inte alls lik tyckte jag och det var väl det som förstörde det mesta.. Annars var den faktiskt riktigt bra, en Riktig "skvätt" film.. jag skvatt flera gånger och de är inte ofta det händer..

Egentligen skulle vi gå och se The last song, nya filmen med Miley Cyrus Min favorit!!! Men den ville inte älskling se, så jag får gå nån dag i veckan eller så.. har ju väntat väldigt länge på den..


Idag ska jag va hemma med familjen och kolla på film och mysa. Blir nog jätte kul, det va ganska länge sen!

Men nu ska jag hoppa in i duschen och sen åka hem till älsklingen och va där en stund!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0