Det kan bli lite roligare

Så då va man äntligen klar med alex blogg, för idag.. Ska nog fixa den mer imorgon, han gjorde själv designen på headern sen gjorde jag resten :) Kolla in hans blogg här!

Nu sitter jag ute och tar min nattcigg, sen ska jag gå in och lägga mig och läsa lite så jag blir lite tröttare.

Imorgon ska jag ha orientering i skolan, inte alls speciellt kul tycker jag, men måste göra det för att gå G i Idrott, och på torsdag är det klädsimm och livräddning som gäller!! det kan bli lite roligare.

Men godnatt på er!



Kommentarer
Postat av: Marie

vi gjorde klädsim och livräddning förra terminen, kul men lite jobbigt i slutet :P

2010-05-26 @ 02:42:26
URL: http://marrwie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0