rätt fort hoppas jag

05:34.... Vad gör jag vaken nu egenltigen? Jo jag har suttit och pluggat i flera timmar nu och jag är ÄNTLIGEN klar med min religion, dock tänkte jag faktiskt skriva en kort uppsats om hedersmord, kanske får bättre betyg om jag gör ngt som hon inte bett mig om? Får se om jag orkar det.

Nu har jag bara svenskan kvar, de är några få uppgifter, typ skriva en nyhetsartikel, bokresention och lite sånt. de går rätt fort hoppas jag. När jag är klart med det är jag FRI, iallafall tills sommarskolan börjar, då är det matten och svenska B som gäller! Tack för att man får pengar för det iallafall!

Nej nu ska jag fortsätta! Och mamma, jag vet att du läser och bli inte galen när du ser att jag är vaken såhär sent eller tidigt ska man väl kalla det nu! Jag har iaf gjort som jag lovat och gjort mitt skolarbete KLART! puss på dig mamma <3



Bild lånad av www.tentrum.blogg.se <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0