Nyttig

har nyss kommit hem från A, hade riktigt roligt faktiskt, A & S dansade galet, filming blev de på de också. Och S lockade Mitt hår, det blev såå gulligt. jag måste bara köpa en sån Locktång asså. imorgon Blir de cykla till skolan om det är fint väder. och jag ska verkligen tvinga mig själv att göra det. och så blir det kanske gå ut och gå. annars går jag till mormor och tränar =). jag har bestämt mig för att minska på Colan, och idag så har jag bara drukit 33cl typ. lite mer när jag kom hem men de va bara 2 klunkar typ, vanligt vis brukar jag dricka runt 2 liter om dagen, så jag är jätte stolt! urs vad röd jag är nu då, efter att jag solade, är så varm och det bränner i ansiktet och konstigt nog kliar de på hela kroppen. det kanske gör det när man har brännt sig. jag minns inte. men men iaf, Jag ska bli nyttig, från och med imorgon! punkt slut.

Coffeloffe, jag älskar dig baby.

Puss / S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0