Tänkt

jag hade tänkt att göra det, men varför känns det så jobbigt nu? det är slut, jag är ensam igen. det är väl antagligen ensamheten som skrämmer mig så mkt..det är svårt att lämna ngt bakom sig såhär, men jag ska verkligen försöka nu. allt va så bra i början, (som det alltid är) men sen blev allt skit. (som vanligt) .. men men det är sånt här man får leva med & sånt som händer. jag vill iaf tacka för dom dagarna som var underbara, det är ngt jag inte glömmer iaf..förlåt.

Jag saknar dig Sara ericsson, du kommer alltid att vara den enda för mig. min bästa vän, min syster mitt liv mitt allt. jag älskar dig lika mkt som jag älskar min egen familj, du är en del av min familj & mitt liv. det är just dig jag vill se vid min sida om 50 år, tack vare dig så är jag den jag är och står där jag gör idag.. Du är helt enkelt allt för mig.. <3

Puss / S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0