Äntligen

sitter i skolan, är äntligen klar med exel nu, bara provet kvar på de. ska ha prov i exel och powerpoint, sen är jag nästan klar med hela datakunskapen, bara ngt litet kvar :). den här dagen har gått rätt så fort faktiskt, ikväll blire väse, de va länge sen, så hoppas de blir kul.. igår så va sandra och jenny hemma hos mig och jenny satte i sandras löshår, och herregud va hon skrek haha :). jenny är ond! :O. vid en 7 kom min bäbis, de va grymt mysigt, blev film och mys :) somnade rätt så tidigt inatt faktiskt, känner mig ganska pigg idag. älsklingen fick upp mig i tid :) så jag hann göra mkt imorse :D.  jaja nu ska vii ääääta, hehe :)



Jag är glad att jag gav dig en andra chans <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0