godmorgon

godmorgon, såhär tidigt har jag inte varit klar på, på ganska länge. gick upp utan att nån väckte mig, utan bråk och allt. har redan sminkat mig, fixat håret och klätt på mig och nu sitter jag här med mitt kaffe och väntar på att klockan ska gå så jag kan gå till bussen. har matte första lektionen, drygt. jag gillar inte mattelärarna dom är sura och griniga och otrevliga, gubbgriniga helt enkelt. efter matten har jag svenska, som jag inte har haft på nån vecka eftersom jag varit sjuk, och sen har jag idrott som jag dock inte ska gå på. och efter det har jag nån tråkig lektion med jobbigaste och otrevligaste läraren ever! dryyyyyyygt. de va mkt skönare förra året på iv, hade samma lärare hela tiden, inte ett fel på dom och det va nästan alltid lungt där nere. man behövde fan aldrig stressa för att man låg efter med ngt. äh, nu är kl snart 10 i 8 och jag måste nog gå till bussen snart :) . pussssssssssss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0