arg över någonting

nu när jag väl tänker efter så är jag faktiskt glad att det blev såhär, du förstörde mig totalt. du fick mig till att bli en annan människa och jag vägrade själv inse det, när alla andra sa det till mig, jag gjorde saker jag aldrig någonsin skulle ha gjort annars..att en annan människa kan förändra ens liv, det förstår jag egentligen inte. okej jag måste erkänna att jag är väldigt lätt att styra över, och lätt att övertala. men det ska bli ett stopp på det nu. jag tänker inte låta det bli sådär igen. aldrig mer. det är inte värt det..

inge mer om det, jag behövde få skriva av mig tror jag. jag är arg över någonting, men jag vet inte vad.. jag borde egentligen sova nu, men jag har ont i magen och är röksugen, och jag kan inte bestämma mig om jag ska gå ur sängen eller inte.. men det blir nog så, sen ska jag sova. även om jag inte vill, har drömt konstiga saker i flera nätter nu. har vaknat flera gånger av att jag gråter. det är sjukt..

jaja godnatt igen .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0