Avundsjuka

sitter just nu på min tredje lektion för dagen. är bara denna & en till kvar sen slutar jag för dagen, de ska bli skönt då ska jag hem och läsa klart min bok. låg till ca halv 4 inatt och läste ungefär 100-150 sidor. och sen läste jag direkt när jag kom till skolan på mina 2 första lektioner. jag kan inte sluta läsa, boken ligger brevid mig nu och jag dras till den jag vill verkligen läsa men har annan lektion nu så det går väl inte.. dumt.

jag är ganska trött på att höra skitsnack hela tiden, speciellt när folk snackar om sånna man tycker om mycket. fast dom kanske är jävligt avunsjuka, det är nog det. hålla på att håna folk bara sådär för att dom va lite roliga och sen kalla dom fjortisar. men det finns nog bara en förklaring, dom är avunsjuka. det måste vara det :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0