egentligen

Godmorgon, kom till skolan för en halvtimme sen. hade absolut ingen stor lust att gå upp idag, mamma tjatade nästan för mkt, men det lönade sig, för jag tröttnade på hennes tjat och gick upp. nu ska jag egentligen jobba med engelska, men har inte kommit igång riktigt än. för kom in här på min blogg och såg en välldigt onödig kommentar, ni ser inlägget under. det gjorde mig inte alls speciellt sur, men jag tycker bara det är onödig. och omoget att inte stå för vem du är. och eftersom jag kan kolla ip adresser så vet jag också att du kommer från göteborg. vid Gjutjärnsgatan? men men nu är det ute ur världen. nu måste jag nog börja med engelskan.
 
blir nog en hemma kväll idag, har ganska ont i nästan hela kroppen. och är tät och ont i öronen. eller vi säger såhär, jag har ont överallt. speciellt magen. det här va min lilla klago stund, tack för den.

hörs senare.
love <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0