Idag fick jag mina Linser

japp idag fick jag dom, härligt. dom blev jätte fina på & ögonen blev bruna, det trodde jag inte faktiskt, för förra gången jag köpte därifrån så köpte jag nån blå aktig men det blev nån helt annan färg, men det kan bero på att jag inte hade rätt ögonfärg för dom linserna. men tack iallfall färgade linser för mina gratis linser jag är super nöjd :)

efter skolan idag så mötte jag linn på torget och vi gick i affärer och kollade lite kläder, skor osv. hittade en super fin tröja på rean som jag fick med mig hem, den hade kostat 299:- men jag fick den för 99:- så inga fel med det. När vi var klara i stan så åkte jag hem till mig och linn till sig, jag la mig och läste lite men somnade efter ett litet tag. drömde hel sjuka saker, jag va små nervös när jag vaknade för jag visste inte om drömmen va sann eller inte. men när jag hade vaknat till åkte jag till ica och hämtade mina linser och mammas paket. sen kom linn hit och vi gjorde en ny design till henne. hon bestämde allt, och det blev fint :) . jag ska nog göra en ny till mig nu också, det har jag sagt länge nu men idag så blir det nog så, nu när jag ändå håller på..




Kommentarer
Postat av: Helena

Oh vad kul, jag har inte hört ett dugg ännu. Hoppas att du får sova gott, natti, natti!

2009-01-30 @ 00:04:49
URL: http://beverlyhills.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0