inget vettigt

bara 22 minuter sen jag skrev men jag är så otroligt rastlös och trött så jag orkar F*n inte göra den där uppgifen, den är tråkig och ganska onödig enligt mig själv, men det tycker väl inte läraren antar jag, nån mening kanske den har men jag orkar inte nu. inte idag, jag har varit i skolan sen halv 9 idag och jag är inte van med så långa dagar.. jag vill bara hem.

min dag är oplanerad tror jag. jag minns iallafall inte om jag har planerat någonting förutom att läsa. men det slutar väl med att jag sitter framför min dumma dator och den drar på en film och somnar som vanligt. Jag hoppas mina gratis linser kommer idag också. annars kommer dom väl imorgon HOPPAS JAG !

egentligen så har jag inget vettigt att skriva om, men det här är det enda roliga jag kan göra nu faktiskt, jag har redan läst klart alla bloggar som jag läser varje dag, och bilddagboken funkar inte förtillfället, face book är klart, ef också. så finns inget vettigt att göra, så det kanske inte är speciellt intressant  det jag skriver om nu, för jag bara skriver.



såhär tråkigt är det jag håller på med just nu, erkänn att det ser riktigt tråkigt ut, jag håller iallafall på att somna!

Kommentarer
Postat av: Pelle

Nae ifall de fortsätter såhär är alla borta inom 1månad typ :O Helt sjukt. Snacka om att det kommer bli prat me!

2009-01-29 @ 14:57:49
URL: http://setesh.blogg.se/
Postat av: Helena

Gud det ser verkligen urtråkig ut. Hoppas att du tar dig iggenom det, och får en lite mysigare kväll sen!

2009-01-29 @ 15:15:55
URL: http://beverlyhills.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0