Lorentz

måste berätta att rummet blev sjukt snyggt :) . imorgon ska vi hänga upp tavlor, hyllor och speglar  =) och så ska vi en sväng till ikea också köpa några låter osv, nu ska jag fortsätta lägga in kläder i garderoben. har rensat som du sa linn haha =) ganska mycket också. men nu vill baby ha tillbaka sin dator.


hahahaha baby va på arena idag och lorentz & M.sakarias, och han fick ta bild med lorentz, & nu är han hemma och är full och jätte stolt, han skryter jätte mkt. och han tyckte jag skulle lägga upp bilden på min blogg så nu gör jag det ;) kommer du va lite stolt imorgon ? haha , bilden är tyvärr väldigt mörk för han glömde sätta på blixten. dåååligaste..



godnatt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0