shoppade

idag har det varit en bra dag, det har gått bra i skolan känns det som iallafall. efter skolan mötte jag emly & emelie på stan, & så shoppade jag lite mer kläder. fick med mig 2 plagg idag. nu får jag vänta ett tag tror jag. 9 plagg på 2 dagar och jag har inte lagt ut mer än 600 kr, jag gillar rea :) efter shoppingen åkte jag hem och drog på en beck film jaja jag vet som vanligt, och sen dess har jag suttit framför min dumma tv och bara kollat beck, 4 filmer idag. har även tagit ut mitt löshår också, kort kommer väl på det. men nu ska jag nog hoppa in i duschen, har massa olja i håret. efter det blir det att dra på min femte beck film idag.

och på lördag blir det kanske att gå på bio med älskling och se den nya wallander filmen, dom filmerna är också favoriter

hörs <33





klänningen jag köpte igår :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0