simkort

godmorgon. kom till skolan för typ en halvtimme sen har näthandel nu, trååkigt. efter skolan blir det hem och vara barnvakt och så. älskling kommer.

imorse fick jag reda på att jag har garanterat fått mitt jobb i norge, känns så fruktansvärt bra. ska jobba i baren, och på stranden i en sån där som man säljer glass i osv. ska försöka vara kvar i norge länge, men jag kommer garanterat på hemlängtan. måste planera mkt inför det. måste ha nytt mobilkort. får hoppas på att det finns ngt simkort som är typ likadant som halebop. så man skickar gratis sms till hela världen, så jag kan ha kontakt med alla här hemma. har också fått reda på hur mycket jag kommer att tjäna, men det är ingenting jag skriver här. det är väl lite för privat. men kan iaf säga att det är ingen dålig lön.  och ca 2 veckor åker jag till norge om allt blir som det ska. får hoppas på det

hörs <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0