Första gången jag skrek

nu är jag själv igen moa linn & jenny gick precis. och vi kolla The Texas Chainsaw Massacre, och fy fan jag skvatt till så många gånger och jag skrek, det va första gången jag skrek när jag kollade film asså. hel sjuk va filmen och det sjukaste är att den är verklighetsbaserad, det är lite skrämmande. men nu ska jag gosa ner mig i sängen och kolla på favoriten Twilight med bra kvalite för en gångs skull <3.

Jag saknar dig, jag är så himla rädd för att förlora dig till nån annan det är därför jag alltid blir så sur över saker som kommer ivägen ibland, istället för att gråta så skriker jag och blir arg. kanske är för att jag inte vill visa mig svag. men det är ngt jag har börjat med istället för att gråta, det är inte bra det vet jag, men jag vill inte visa att jag är svag när det gäller vissa saker, du vet att jag älskar dig det kan ingen ta ifrån mig. & jag skulle kunna göra nästan vad som helst för dig <3

nej nu blev det för mycket, ska kanske göra lite skolarbete nu när jag ändå är pigg också. jaja skriver kanske senare, annars Godnatt <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0