Jag är så himla trött på killar !!

Gud, jag måste bara få skriva av mig lite här. ingen som behöver läsa om ni inte vill..

Men jag är så himla trött på killar. ni tror hela tiden att ni ska få bestämma över era tjejer, vilka dom ska få prata med, vad som ska ha på sig och inte, och man får inte göra så ,eller så. nu säger jag inte att alla killar är sånna, för det är dom verkligen inte, jag vet många killar som är helt normala & inte bestämmer ett skit över sina tjejer, och dom är bra killar. okej tjejer kan vara likadana, men ska jag vara ärlig är killarna värre. till och med när ett förhållande är slut så tror dom att dom ska kunna bestämma över sitt ex. det är heeeeelt helt fel, därför frågar jag. vilka i Helvete tror ni att ni är? Och när ett förhållande tar slut och tjejen hittar en ny, då är hon en hora, om ni inte vet vad en hora är så är det en sån som tar betalt för sex och jag tror inte att era ex gör det.. istället för att yttra er så håll tyst..

jag kan faktiskt erkänna också, jag har inte varit helt snäll mot mina ex heller, men det finns en stor anledning till det, dom har behandlat mig illa, jag har ständigt fått höra skällsord och andra saker. men när dom har ångrat sig och kryper tillbaka och ber om ursäkt har jag tagit emot den ursäkten och hoppats på att allt ska bli bra igen, men nej verkligen inte, efter nån vecka, så är allt ett rent helvete igen. tillslut har jag tröttnat och istället för att bli ledsen så skriker jag.. men jag har insett nu vad idiotiskt det är att göra så, det är bättre att vara helt tyst så skadar man inte nån. tar det slut så är det slut, och det ska förbli så. jag har haft 2 riktiga förhållanden som höll ganska länge, ett va från och till i 2 år, och det andra i ca 1½ år,  men i båda förhållandena så gjorde vi slut, blev tsm och gjorde slut åter och åter igen. och nu har jag verkligen lärt mig efter alldeles för länge att, när man gör slut. så ska det förbli så..

nu har jag väl tjatat lite för mkt, och nästan glömt allt vad jag har skrivit, men jag hoppas att ni förstår vad jag menar med allt det här. jag är trött riktigt trött.

Kommentarer
Postat av: Anonym

bra stine, jag håller helt och hållet med dig;)

2009-03-17 @ 01:03:00
URL: http://justbeccca.blogg.se/
Postat av: Anonym

beraaa!

går du tillbaka till han hugger jag hövve av dig

du vet själv att han är en idiot, du säger det till andra

men när det kommer till dgi så är han underbar? ,s

näääääääää bra







PUSS

2009-03-17 @ 14:23:39
URL: http://bikisen.blogg.se.se
Postat av: aPELSINJ0Z [JOZEFINNILSSON]

bra att du insett de nu stine, du är värd någon bättre ;)

2009-03-20 @ 03:23:56
URL: http://jozefinnilsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0