somnade nästan direkt

Igår blev det att jag moa och jenny åkte till kil till bj, i början va allt lite små drygt. men det blev roligare senare. jag åkte hem vid 1 idag, och somnade nästan direkt  när jag kom hem, och har sovit till typ nu, stackars jenny som har suttit här, fast film har hon väl kollat på. nu ska jag kolla film är det tänkt. vilken vet jag inte än, men det märks..

imorgon är det studiedag skönt, men på tisdag börjar skolan igen. :( om en månad är det äntligen april wie :D

varför vill du inte ha samma sak av mig som jag vill ha av dig,
jag försöker ta ditt nej, men jag tror fortfarande att du har fel.
men det beror nog på att det är jag som vill ha mer..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0