läsbart

Jag har insett att jag måste sluta prata så mycket, jag pratar och pratar men kommer aldrig fram till själva saken. så nu  är det dags att  sluta prata så mycket haha. det är nog ganska jobbigt att lyssna på mig tror jag..
jag måste även sluta ha sönder mina mobiler, datorer osv, nu är det 4 knappar på datorn som är borta. totalt värdelöst.
och jo som ni kanske har märkt säger/skriver jag värdelöst hela tiden, det är mitt nya ord.
jag tycker även att det är tråkigt att det regnar nu, speciellt när det är sol också, för  då kommer åskan(stavning?) . och då blir jag helt seröst rädd. det  är inte mycket jag är rädd för men det är något... det och nålar.. fy.

nu insåg jag även att ingenting jag har skrivit är egentligen läsbart. bara massa saker jag måste ta tag i eller som jag tycker.. ondödigt.. nu slutar jag skriva. haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0