ta mer ansvar

godmorgon, sitter ute på balkongen och tar en morgon cigg i det fina vädret.. inatt så städade jag hela mitt rum, och fyllde tvätt korgen, så jag måste tvätta idag.. fast jag kan inte tvätta har ingen aning om hur man göra haha.. imorgon så åker jag ju, det ska bli skönt.. jag har faktiskt tröttnat ganska mycket på karlstad och allt festande, jag vill lära mig ta mer ansvar.. Men nu ska jag gå in och städa lite för mamma och klä på mig och sånt, för snart kommer ju någon till mig :)

gud, jag måste ju packa.. har ingen aning om vad jag ska ta med mig. haha

Kommentarer
Postat av: Jenny

NEEEEEEEEJ! du kan ju inte åka imorgon igen :( dumma dig! :p

2009-05-19 @ 12:57:56
URL: http://porslinsdokan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0