äntligen

Jag har verkligen blivit värdelös på att blogga.. men det blir kanske bättre när baby fått internet.. Sa ju att de skulle bli mer när jag fick min telefon, men ska jag vara helt ärlig är det jobbigt att sitta och skriva på en telefon.

Nu sitter jag i skolan och pratar med therese och kollar runt lite, Efter skolan ska jag hem till älskling tror jag. eller hem till mamma först kanske. får se hur det blir..

Igår fick jag äntligen tröjan jag längtat efter så länge, fick den i försenadfödelsedags present av älskling. de är tröjan trån gina, som "alla" har, collage elr baseball tröja, vet inte riktigt vad man ska kalla den?!

menmen nu orkar jag inte skriva mer, tråkig jag vet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0