planerat

5 dagar sen sista uppdateringen, jag får skärpa mig... Jag har fortfarande inte fått någon telefon, imorgon tänkte jag gå och skälla på dom faktistk, på fredag har jag väntat en JÄVLA månad!! ska man verkligen behöva göra det????

jaja, dom senaste dagarna har jag bara varit med alex och timmy som vanligt, vi har väl myst hela tiden, med massssor av chips och cola och filmer. Blir väl samma idag antar jag. ska jag va helt ärlig så finns de inge bättre och roligare än att va med dom 2. Och nån veckan har vi planerat att vi ska åka till bodaborg, riktigt kul!

Nej nu ska jag nog färga mina ögonbryn, ta en dusch och sen åka hem till favoriterna igen, saknar dom redan!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0