Kissie ska få feta sillisar!!

haha är med och tävlar om presentkort på kissies.se därför rubriken heter så ;) hoppas man har tur att vinna då, jag som aldrig vinner någonting!

igen uppdatering på 2 dagar, gud va dåligt.. det har väl hänt rätt mycket så har inte haft tid direkt.. I fredags va jag hos patricia och marcus och drack, lördagen blev det bio, vi såg avatar! såååå snuskigt bra film asså, alla borde se den, jag trodde inte de va en film för mig. men jag blev helt förälskad i den. Igår sov moa hos mig, vi kollade på film och pratade, de va mys!!

Och idag så följde jag med patricia till fisheye, och hon tattuerade en sjukt snygg tattuering!!! tog väl ca 2½ timme! gissa om jag blev sugen på att tatuera mig..

Imorgon drar vi till gbg över dagen, det ska bli skit kul!

Nu ska jag försöka få tag i A som har min dator och har haft den sen i lördags.. hmm saknar min älskade dator...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0