träningen

nu borde jag verkligen inte vara vaken, det är riktigt sent nu faktiskt... hm det skulle jag inte sagt förr vid den här tiden men jag har faktiskt vänt på dygnet lite.. nu är jag bara vaken för jag fasnat i ph deltagarnas bloggar.. Tyckte det var riktigt synd att cimon åkte ut idag, hade gärna sett han i final istället för äcklet andreas.. men men, jag vet ju redan vem som vinner hela skiten ;) men jag ska inte vara taskig och avslöja det för dom som inte vet :)

Imorgon blir det en lång dag känns det som, jag börjar kl 9 och slutar vid 2 tiden, vid halv 3 ska jag träna igen, så otroligt skönt!! känns så bra att jag har kommit igång med träningen, men vi får se hur länge det håller i sig, väldigt länge hoppas jag! denna gång ska jag lyckas haha..

nu kommer det även bli mer uppdatering, fast inga långa inlägg. har tankat mobilen så kommer uppdatera därifrån.. saknar min älskade dator, som jag inte fått tillbaka än... hmmm

Godnatt på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0